ترنج گراف

طرح تراکت رستوران (مربعی دو لت)

فرزام قلیزادگان

123 طرح در ترنج گراف
دریافت فایل
  • اعمال مشخصات فروشگاه شما بر روی طرح
  • تغییر در ابعاد و انــدازه نــــوشتــــه ها
  • تغییر در رنگ بندی در صـورت امکان
  • آماده ســــازی بــرای چاپ مـــــورد نظر
  • ارسال فایل به کاربــر

طرح تراکت رستوران (مربعی دو لت)

طرح تراکت رستوران (مربعی دو لت) در ابعاد مربعی و در سایز مسطح  ۲۰*۴۰ در طرحی متنوع و جدید برای تبلیغات و معرفی منو رستوران و غذای خانگی بصورت خلاقانه طراحی شده است، طرح بصورت کاملا لایه باز و در فرمت PSD , CMYK  منتاسب با معیار های چاپی افست تنظیم شده و همانطور که در تصویر پیش نمایش مشاهده می کنید روی طرح با زمینه رنگ بنفش و تصاویر با کیفیت از منو رستوران طراحی و داخل تراکت برای معرفی لیست منو رستوران در نظر گرفته شده است. رو و پشت طرح در دو فایل جداگانه تهیه شده است.

مسلما بهترین راه برای جذب و افزایش مشتری ، تبلیغات است و موثر ترین شیوه تبلیغات برای یک رستوران چاپ تراکت جذاب با رنگ بندی عالی است که در آن سرویس ها و یا منوی غذای قابل ارائه در رستوران شرح داده شده باشد و بیننده با مشاهده آن تشویق شود حتی برای یکبار هم که شده از آن رستوران غذا سفارش دهد.تبلیغ خوب مانند طعم یک غذای خوب همیشه در ذهن مشتری می ماند.

 قیمت طرح ( طرح تراکت رستوران (مربعی دو لت) ) در سایت ترنج گراف ۴۰۰۰ تومان می باشد که در حال حاضر پایین ترین قیمت ممکن برای یک طرح لایه باز فوق حرفه ای میباشد ، برای دانلود این طرح زیبا روی دکمه دانلود این طرح واقع در قسمت سایدبار سمت چپ دکمه سبز رنگ کلیک کرده و گزینه پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب را انتخاب کنید و پس از آن شما به سبد خرید سایت منتقل میشوید که با وارد کردن ایمیل نام و نام خانوادگی خود به مرحله پرداخت هدایت می شوید که با وارد کردن اطلاعات و پرداخت به مرحله صدور فاکتور میرسید و با کلیک کردن بر روی لینک دانلود طرح میتوانید فایل را با سرعت بالا از وبسایت ترنج گراف دریافت نمائید .
پیشنهاد می کنیم این طرح را هم ببینید : دانلود بنر لایه باز رستوران
– کلیه فایل های موجود در ترنج گراف %۱۰۰ لایه باز بوده و تست شده و تائید شده می باشد در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود میتوانید با مدیریت سایت از بخش تماس با ما اقدام کنید .
سایت دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در کلیه ساعات شبانه روز بوده ، در صورت نیاز به تماس با طراح و گرافیست این طرح بعد از خرید این طرح بخش تماس با گرافیست برای شما فعال میشود و شما میتوانید اطلاعات تماس طراح طرح خریداری شده را مشاهده کنید و اقدام به تماس کنید .

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح تراکت رستوران (مربعی دو لت)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل
  • اعمال مشخصات فروشگاه شما بر روی طرح
  • تغییر در ابعاد و انــدازه نــــوشتــــه ها
  • تغییر در رنگ بندی در صـورت امکان
  • آماده ســــازی بــرای چاپ مـــــورد نظر
  • ارسال فایل به کاربــر
×