ترنج گراف

طرح تقویم دیواری بیمه ایران 1403

طرح تقویم دیواری بیمه ایران 1403، امروزه تقویم ها جز الزامات مهم زندگی انسان ها بشمار می آیند و جز جدایی ناپذیر برای یادآوری تاریخ، زمان رویداد ها و وقایع و برنامه ریزی زندگی آحاد جامعه می باشد. تقویم ها از این جهت مورد توجه عموم قرار گرفته است که به عنوان هدایای تبلیغاتی کم هزینه، مقرون بصرفه و کاربردی می باشد. طرح تقویم بیمه ایران، اگر بصورت زیبا، شیک و خلاقانه طراحی و به چاپ برسد باعث ثبت برند و ماندگاری نمایندگی بیمه ایران در ذهن و خاطر مخاطب می گردد.

مجموعه ترنج گراف با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه طراحی انواع تقویم مشاغل ایرانی و به لطف طراحان حرفه ای و زبده اقدام به طراحی انواع طرح های لایه باز تقویم بیمه ایران نموده است. طرح تقویم ها در ابعاد مختلف و در دو حالت افقی و عمودی طراحی گردیده و شامل طرح تقویم دیواری بیمه ایران، طرح تقویم دیواری تک برگ بیمه ایران و تقویم رومیزی بیمه ایران می باشد. طراحان مجوعه ترنج گراف با آگاهی از کاربرد و جنبه تبلیغاتی تقویم ها طرح های متنوعی برای نمایندگی های بیمه ایران طراحی کرده است و نمایندگی ها و کارگزاری های بیمه ایران می توانند با انتخاب یکی از طرح های آماده تقویم بیمه ایران 1403 به معرفی و تبلیغ دفتر نمایندگی بیمه خود کنند.

یکی از ویژگی های بارز طرح های آماده تقویم بیمه ایران ترنج گراف داشتن ویژگی های ظاهری مورد نیاز است، با این توضیح که در این طرح ها از آرم اصلی بیمه ایران، المان های تبلیغاتی مختص بیمه ایران، شعار تبلیغاتی و رنگ سازمانی تعریف شده این بیمه استفاده گردیده است. در این مجموعه بیش از 10 نمونه طرح جدید تقویم بیمه ایران ارائه شده است که در طرح و رنگ بندی مختلف برای تمامی سلیقه ها ارائه شده است و بصورت فایل آماده در اختیار کاربران قرار داده شده است.

طرح تقویم دیواری بیمه ایران 1403 بصورت کاملا لایه باز در برنامه فتوشاپ طراحی گردیده و در فرمت رایج PSD ذخیره شده است. طرح تقویم بیمه ایران بگونه ای طراحی گردیده است که کاربران امکان ویرایش تمامی لایه ها را داشته باشند، در این طرح ها کاربران به تمامی اعداد، مناسبت های ذکر شده، عناوین، ترکیب رنگی شیپ ها و جداول دسترسی داشته و قابل ویرایش می باشد.

توجه!!!

اعداد و مناسبتهای ذکر شده در تقویم مطابق با تقویم اعلامی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و شورای فرهنگ عمومی کشور تنظیم شده است، تمامی اعداد و مناسبت ها توسط طراحان ترنج گراف مورد بررسی قرار گرفته و غلط گیری شده است.

قبل از چاپ طرح اطلاعات موجود در تقویم را حتما مورد بررسی قرار دهید. ترنج گراف هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباه موجود در تقویم و اطلاعات آن ندارد.