ترنج گراف

سربرگ بیمه ایران

سربرگ بیمه ایران

سربرگ بیمه ایران، یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین اقلام ست اداری است که در نمایندگی های بیمه ایران مورد استفاده قرار می گیرد، سربرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که مدیران نمایندگی ها برای رسمیت بخشیدن به قرارداد های کاری، نامه های اداری و مکاتبات سازمانی خود از سربرگ استفاده می کنند، با اینکار اعتبار نمایندگی شان در نزد مشتری حفظ می شود و با ارائه سربرگ قرارداد به مشتری شرایط بازگشت و حضور مجدد مشتری به نمایندگی شان را افزایش می دهند. داشتن یک سربرگ با طراحی حرفه ای و منحصر بفرد شما را نزد مخاطبان و مشتریان معتبر و منجر به شناخت هر چه بهتر و برتر نمایندگی تان می شود. هر سربرگ بیمه ایران حاوی یک سری از اطلاعات و مشخصات مهم نمایندگی بیمه می باشد که دسترسی و برقراری ارتباط آسان و تسهیل می کند. محتوای سربرگ شامل شماره های تماس، آدرس ایمیل، آدرس محل نمایندگی، شماره نمایندگی و لوگو اصلی این بیمه می باشد. این اطلاعات و مشخصات در یک چارچوب مشخص و بصورت رسمی با رعایت استاندارد های تبلیغاتی تعیین شده توسط بیمه ایران طراحی می شود. این استاندارد ها شامل یک سری نکات برای طراحی است که شامل شعار تبلیغاتی، رنگ بندی سازمانی و کد رنگی مختص برای چاپ سربرگ و آرم اصلی بیمه ایران می باشد.

سایت ترنج گراف با نگاه ویژه به موضوع طراحی سربرگ بیمه ایران، ضمن توجه به استاندارد ها و نکات خاص طراحی، چندین نمونه طرح رسمی، جذاب و کاربردی برای سربرگ بیمه ایران طراحی کرده است و بصورت فایل اماده در اختیار کاربران گرامی سایت جهت دانلود قرار داده است. نمونه سربرگ های ترنج گراف بصورت کاملا لایه باز در برنامه فتوشاپ طراحی گردیده و در فرمت لایه باز psd ذخیره شده است. این دسته بندی از سایت ترنج گراف شامل بیش از ۲۰ نمونه طرح لایه باز سربرگ قراردادی می باشد که در طرح و رنگ بندی مختلف برای تمامی سلیقه ها طراحی شده است. فایل لایه باز سربرگ ها در اندازه A4 و سایز ۲۱ در ۲۹.۷ سانتی متر کار شده است و تناسبات طراحی برای درج مشخصات نمایندگی در بالای سربرگ، فضای خالی برای درج متن قرارداد و قسمت پایینی سربرگ برای درج شماره تلفن، آدرس نمایندگی، ایمیل و سبکه های اجتماعی در نظر گرفته شده است. این دسته بندی شامل سربرگ با طرح ساده و رسمی، طرح با کادربندی تک رنگ و دو رنگ با حاشیه منحنی و خطوط شکسته می باشد.

از آنجایی که سربرگ ها برای آرشیو و نگهداری اطلاعات مهم کاری در دفاتر نمایندگی استفاده می شود، طراحی محتوای گرافیکی سربرگ ها بصورت ساده و رسمی و به دور از هر گونه شلوغ کاری انجام میگیرد. در طراحی سربرگ بیمه ایران، طراحان برای هر یک از سربرگ ها المان مناسب انتخاب کرده و کادربندی و حاشیه شکیل برای قسمت بالا و پایین سربرگ طراحی کرده و تمامی اجزای سربرگ، مشخصات نمایندگی و اطلاعات تماس را با چیدمان مناسب و رسمی چینش داده است و برای شیپ ها و حاشیه سربرگ از رنگ سازمانی تعریف شده و یا از ترکیب دو یا سه رنگ خاص، رنگ بندی مناسب را انتخاب کرده است. طراحی سربرگ بیمه ایران بصورت کاملا لایه باز و با قابیلت ویرایش لایه ها طراحی شده است و این امکان برای کاربران و طراحان فراهم شده است تا در نرم افزار فتوشاپ به تمامی لایه ها و جزئیات دسترسی داشته باشد. نام و عناوین درج شده، فونت فارسی و اندازه فونت ها، آرم و المان ها، پس زمینه سربرگ، ترکیب رنگی و کادر بندی سربرگ قابل ویرایش است و کاربران به آسانی می توانند بدون نیاز به دانش فنی خاص سربرگ انتخابی خود را در کمترین زمان در برنامه فتوشاپ ویرایش و شخصی سازی کنند. لایه های موجود در طرح بصورت تفکیک شده و جدا گروپ بندی شده است و در دسترس کاربران می باشد.

ترنج گراف علاوه بر استاندارد های طراحی به اصول و قوانین چاپ توجه داشته و تلاش کرده است محتوای گرافیکی سربرگ ها بر اساس استاندارد های چاپ باشد و فرآیند چاپ بدون بروز مشکل فنی انجام بگیرد. هر یک از طرح های سربرگ بیمه ایران به دو روش افست و دیجیتال قابل چاپ است و شما با خیال آسوده می توانید در چاپخانه های کشور و فوریت های چاپ با کیفیت بالا به چاپ برسانید. برخی از استانداردهای رعایت شده در طراحی سربرگ شامل حاشیه امن نیم سانتی متری است، این حاشیه به فاصله لبه سربرگ تا طرح اصلی گفته می شود و موجب در امان ماندن طرح سربرگ بعد از برش پس از چاپ و تمیزکاری می شود. ترکیب رنگی اجزای سربرگ بر اساس چهار رنگ اصلی چاپ افست و مد رنگی cmyk تنظیم شده است و مطابق اطلس رنگ افست تنظیم شده است.

طرح سربرگ بیمه ایران بصورت لایه باز و قابل ویرایش در برنامه فتوشاپ طراحی شده است و کاربران عزیز بدون نیاز به دانش فنی خاصی می توانند با انتخاب یکی از قالب های طراحی شده و جایگذاری لوگو، آدرس و تغییر رنگ شیپ های استفاده شده ویرایش و طرح سربرگ اختصاصی خود را آماده کنند. تمام المان ها، وکتور و تصاویر موجود در طرح، متن و عناوین بکار برده شده قابل تغییر می باشد و کاربران و طراحان گرامی به راحتی می تواند طرح را مطابق نیاز مشتری و سلیقه خود ویرایش و شخصی سازی کنند.