ترنج گراف

کارت ویزیت فست فود

نمایش 1–30 از 39 نتیجه

1 2

امروزه صاحبان فست فود ها توجه ویژه ای به طرح کارت ویزیت فست فود و چاپ آن دارند و کارت ویزیت ها جز ارکان اصلی تبلیغات فست فود ها به حساب می آیند، مدیران فست فود و کسانی که طراحی کارت ویزیت فست فود را بر عهده دارند از نگاه کامل و از بعد تبلیغات و بازاریابی به طراحی کارت ویزیت می پردازند. طراحان حرفه ای طرح کارت ویزیت را بر اساس محیط و فضای فست فود طراحی می کنند و پارامتر های مختلف چون رنگ سازمانی را در طرح کارت بکار می گیرند. امروزه کارت ویزیت ها توجه بیشتری به خود جلب می کند و مخاطبان انتظار بیشتری از طرح و جنس کارت ویزیت فست فود دارند. کارت ویزیت ها با آن که ابزاری ساده و کم هزینه هستند اما نقش پر رنگی در ارتباطات و افزایش مشتری یک مجموعه دارند، تاثیر آنها در هویت یک مجموعه فست فودی بسیار زیاد است و در صورت عدم توجه کافی و رعایت استاندارد های طراحی و چاپ، تاثیر منفی بر مخاطبان و مشتریان خواهد داشت. ما در مجموعه ترنج گراف با هدف آسان نمودن پروسه طراحی تا چاپ کارت ویزیت و کاهش هزینه طراحی و زمان آماده سازی سفارش در کانون های تبلیغاتی و چاپخانه ها، ضمن توجه به نکات مهم طراحی و استاندارد ها،چندین نمونه طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود و پیتزا فروشی را طراحی و بصورت فایل آماده در اختیار شما کاربران و طراحان گرامی قرار داده ایم.

کارت ویزیت فست فود

طراحان مجموعه ترنج گراف با تکیه بر تجربه چندین ساله در طراحی انواع کارت ویزیت مشاغل ایرانی و با شناخت کافی از نیاز تبلیغاتی مجموعه های فست فود و درک کامل از خصوصیات و نوع فعالیت فست فود ها و ساندویچی ها اقدام به طراحی بیش از 40 نمونه طرح جذاب کارت ویزیت فست فود و ساندویچی کرده است و تلاش کرده است با ارائه بهترین و بروز ترین نمونه طرح ها نیاز کاربران، طراحان مبتدی و چاپخانه ها به فایل لایه باز کارت ویزیت فست فود را بر طرف نماید. در این مجموعه طرح کارت ویزیت ها بصورت کاملا لایه باز و بر اساس استاندارد های چاپ افست و دیجیتال ارائه شده است تا کاربران بتوانند با خیال آسوده طرح انتخابی خود را بدون بروز مشکل فنی در فرآیند چاپ و با کیفیت مطلوب به چاپ برسانند. طرح کارت ویزیت ها به صورت پشت و رو و در دو حالت افقی و عمودی در برنامه فتوشاپ طراحی گردیده و در فرمت رایج psd ذخیره شده است.

این دسته شامل طرح کارت ویزیت ساندویچی، کارت ویزیت پیتزا فروشی، کارت ویزیت ساندویچ و پیتزا، کارت ویزیت فلافل فروشی، کارت ویزیت دونر کبابی، کارت ویزیت سالاد فروشی می باشد که در چندین طرح با رنگ بندی و طراحی متنوع بصورت فایل آماده بر روی سایت قرار گرفته است.

در این مجموعه تلاش شده است چگونگی طراحی کارت ویزیت ها بر اساس استاندارد های طراحی و اصول بازاریابی و مارکتینگ باشد و به معرفی نام و عنوان مجموعه های فست فودی و پیتزا فروشی ها و برندینگ آنها کمک کند. روند طراحی فرم و شکل کارت ویزیت ها به شکلی انجام شده است که به بهترین شکل ممکن بتواند نوع فعالیت و خدمات را به مخاطب برساند و مخاطب با در دست گرفتن کارت ویزیت متوجه عنوان و موضوع کارت ویزیت بشود. کارت ویزیت های فست فود و ساندویچی ویژگی های ظاهری مختص به خود را دارند و این ویژگی ها شامل تصاویر، وکتور، المان، رنگ بندی و آرم و لوگو می باشد، طراحان ترنج گراف با توجه به این ویژگی ها و با اعمال نکات خاص طراحی، طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود و ساندویچ را طراحی و خلق کرده اند.

در نمونه طرح های کارت ویزیت فست فود از تصاویر حرفه ای و جدید فست فود، تصویر ساندویچ، تصویر پیتزا، تصویر همبرگر و نوشابه، تصویر پیتزا و انواع نوشیدنی، تصویر سالاد فصل، تصویر پخت پیتزا استفاده شده و از وکتور های حرفه ای و با کیفیتک نوشابه، وکتور همبرگر و هات داگ، وکتور سیب زمینی سرخ شده و نوشابه، وکتور مرغ سوخاری، وکتور دونر و نوشیدنی بکار گرفته شده و از المان های گرافیکی مرتبط و مناسب برای زیبایی و تکمیل طرح استفاده شده است. در این طرح ها از طیف رنگ های مناسب، شاد و روشن استفاده شده است تا حس خوب و خوشایند به مخاطب انتقال داده شود و از رنگ های زرد، نارنجی، قرمز، بنفش و ترکیب رنگ ها با کنتراست مناسب نظیر ترکیب رنگ خاکستری و نارنجی، زرد و مشکی، قرمز و نارنجی، زرد و بنفش استفاده شده است و برای پس زمینه طرح ها از تصاویر گرافیکی و تزئینی مناسب فست فود، پیتزا فروشی و ساندویچی ها استفاده شده است تا طرح کارت ویزیت ها جذابیت بصری کافی برای جذب مخاطب و مشتری را داشته باشد. همچنین از آرم، نماد و لوگو های رنگی مناسب با طراحی و دیزاین جذاب استفاده شده و برای نام و عناوین کارت ویزیت ها از فونت های مناسب و جذاب استفاده شده است.

کارت ویزیت ساندویچی

طرح کارت ویزیت ساندویچی نیز بر اساس نیاز های ساندویچی ها و اغذیه فروشی ها انجام گرفته است و تلاش ده است تا با بکار گیری تصاویر و المان های گرافیکی مرتبط طرح های جذاب و کاربردی برای این مشاغل و کسب و کار ها ارائه شود. ر طرح کارت ویزیت ساندویچی ها ترکیب رنگ هاص خاص و مناسب برای شیپ ها و پس زمینه کارت ویزیت استفاده شده و از تصاویر انواع ساندویچ، تصویر همبرگر، ساندویچ هات داگ، تصویر قوطی نوشابه استفاده شده و محتوای متنی مناسب، فونت فارسی جذاب و از وکتور سرآشپز برای زیبایی و جذابیت طرح کارت ویزیت ها استفاده شده است. کاربران می توانند با انتخاب مناسب ترین طرح در زمان کوتاه و بدون نیاز به انش فنی خاص طرح مورد نظر را ویرایش و آماده چاپ بکنند.

ترنج گراف با هدف آسان تر کردن مراحل طراحی کارت ویزیت، کاهش هزینه های طراحی و زمان آماده سازی سفارش طراحی در کانون های تبلیغاتی و چاپخانه ها و در راستای برطرف کردن نیاز طراحان به طرح لایه باز و فایل های گرافیکی آماده، تمامی نمونه طرح های ارائه شده را بصورت کاملا لایه باز، گروپ بندی شده و مجزا در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند در کمترین زمان طرح انتخابی خود را آماده و تهیه کنند. در این مجموعه تمامی طرح ها ویژگی طرح لایه باز را دارند و نمونه طرح ها بصورت کارت ویزیت لایه باز فست فود و کارت ویزیت لایه باز ساندویچی طراحی شده است، کاربران به تمام لایه های موجود در طرح ها دسترسی داشته و مطابق با نیاز و سلیقه خود میتوانند لایه ها را ویرایش و شخصی سازی کنند و لایه ای را حذف یا به آن اضافه کنند. فونت های فارسی و لاتین، متون و نوشته ها، نام و عناوین، المان ها، چیدمان لایه ها، رنگ بندی عناصر و اندازه کارت ویزیت قابل ویرایش می باشد و کاربران به راحتی می توانند با جانمایی اطلاعات کسب و کار و تصاویر دلخواه در لایه های مشخص شده طرح را ویرایش و تغییر دهند.

طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود و پیتزا فروشی با رنگ بندی و طراحی مختلف و در دو حالت افقی و عمودی و در سایز 9 در 6 سانتی متر و مطابق با استانداردهای چاپ افست و دیجیتال در برنامه فتوشاپ طراحی شده و با توجه به اندازه مشخص شده قابلیت چاپ در جنس های لمینت براق، لمینت مات، لمینت برجسته و سلفون را دارد. همچنین تمامی طرح ها در سایز کارت ویزیت سلفون قابل چاپ هستند، در این صورت کافی است سایز فایل لایه باز کارت ویزیت را مطابق با استاندارد تعریف شده از جانب چاپخانه را اعمال کنید. سایز کارت ویزیت سلفون بطور معمول 8.5 در 4.8 سانتی متر می باشد. در این طرح ها استاندارد های چاپ فرم عمومی کارت ویزیت اعم از حاشیه امن نیم سانتی متر برای در امان ماندن طرح اصلی کارت ویزیت از برش رعایت شده است و رنگ بندی کلی کارت ویزیت بر اساس اطلس رنگ چاپ افست تنظیم شده است تا کیفیت چاپ کارت ویزیت ها مطلوب و ایده آل باشد.