ترنج گراف

بنر روز معلم

بنر روز معلم، روز دوازدهم اردیبهشت ماه در تقویم کشوری به نام روز معلم نامگذاری شده است. این روز مصادف با ترور شهید استاد مرتضی مطهری می باشد و هدف از روز معلم اهمیت به آموزش و تجلیل از مقام معلمان است.

طرح بنر روز معلم در فرم و شکل های مختلف و در قالب تبلیغاتی استند، پلاکارد و بیلبوردی طراحی و چاپ می شود و عموما بر سردرب ادارات و سازمان ها، استند های شهری و بیلبورد های تبلیغاتی سطح معابر نصب می گردد. طراحان مجموعه ترنج گراف با نظر به استفاده و کاربرد بنر روز معلم، طرح های متنوع با موضوع بنر تبریک روز معلم، بنر گرامیداشت شهید استاد مرتضی مطهری و بنر تبریک روز معلم طراحی کرده است و در قالب پلاکارد روز معلم، استند روز معلم، طرح ایستاده روز معلم و بیلبوردی روز معلم بصورت کاملا لایه باز و فایل آماده جهت دانلود در اختیار کاربران قرار داده است. طرح بنر روز معلم با کیفیت بالا و بصورت لارج فرمت طراحی گردیده و از تایپوگرافی روز معلم، خوشنویسی معلم، عکس معلمان و دبیران مدارس، عکس معلم در مدارس، عکس شهید مطهری و المان و عناصر گرافیکی مرتبط با موضوع روز معلم استفاده شده است.

یکی از ویژگی های بنر های روز معلم استفاده از تصویر چهره شهید مرتضی مطهری می باشد، در این مجموعه طراحان با خلق و استفاده از تصاویر گرافیکی و با کیفیت استاد مطهری تلاش کرده است کیفیت و کاربرد هر یک از طرح ها حفظ شود.

طرح لایه باز روز معلم

طرح لایه باز به فایل گرافیکی اطلاق می گردد که امکان استفاده دوباره و چندین باره از آن برای کاربران و طراحان وجود داشته باشد. طرح لایه باز فایل فتوشاپی است که در فرمت های لایه باز و قابل ویرایش طراحی گردیده است و امکان ویرایش و تغییر لایه به لایه در آن وجود داشته باشد. مجموعه ترنج گراف نیز با هدف برطرف کردن نیاز کاربران، طراحان و چاپخانه ها به فایل psd بنر روز معلم، تمامی نمونه طرح ها را به صورت فایل آماده و لایه باز در اختیار کاربران گرامی سایت قرار داده است تا در کمترین زمان و هزینه بتوانند از محتوای گرافیکی طرح ها استفاده نمایند.