ترنج گراف

بنر اربعین حسینی

بنر اربعین حسینی

اربعین حسینی آیین دینی ارزشمند برای شیعیان است که هر ساله طی مراسم عزاداری بصورت شکوهمند در کشور برگزار می شود، اربعین چهلمین روز پس از شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورای سال ۶۱ قمری است که با بیستم ماه صفر مصادف است و بر اساس برخی از نقل ها در این روز اسیران کربلا در بازگشت از شام به کربلا برای زیارت مدفن امام حسین رفته اند و بر اساس اعتقادات قدیمی در این روز سر بریده امام حسین به بدنش در کربلا ملحق شده است. اربعین حسینی یکی از رویداد های فرهنگی و دینی مهم برای کشورمان است و به مناسبت این رویداد، هر ساله در سطح کشور، برنامه ها و مراسمات مختلف، همایش های دینی و آیینی با موضوع اربعین برای گرامیداشت این مناسبت برگزار می شود و بسیاری از ارگان ها، سازمان ها و ادارات با طراحی و چاپ بنر اربعین و نصب آن بر سردرب ورودی ساختمان های اداری، این مناسبت را گرامی می دارند. از این رو، طراحان و چاپخانه های بنر، سفارشات بسیاری برای طراحی و چاپ بنر اربعین در سایز و طرح های مختلف دریافت می کنند و چون در زمان محدود باید این سفارشات آماده شود با مشکل روبرو می شوند. به همین جهت، مجموعه ترنج گراف، مطابق هر سال، جدیدترین و بروزترین طرح های بنر اربعین حسینی در فرم و شکل های مختلف با بهترین طراحی و کیفیت برای برطرف کردن نیاز طراحان و چاپخانه ها طراحی و بر روی سایت قرار می دهد.

طرح های ارائه شده برای موضوع و کاربرد های مختلف طراحی شده است و شامل بنر اطلاع رسانی اربعین، طرح لایه باز بنر اربعین حسینی، بنر مراسم اربعین، بنر سخنرانی اربعین، بنر اربعین لایه باز و بنر لایه باز اربعین می باشد.

بنر پیاده روی اربعین

اربعین مراسم مذهبی شیعی است که هر ساله در کشور بصورت گسترده طی انجام مراسمات مختلفی از جمله پیاده روی اربعین برگزار می شود و طی این مراسم بزرگترین پیاده روی جهان به سوی کربلا برگزار می شود و در مسیر زیارتی اربعین خدمات و امکانات رفاهی بصورت رایگان و خودجوش برای زائران کربلا فراهم می شود. از این رو در سطح کشور از بنر های متنوعی برای برگزاری این مراسم استفاده می شود، طرح های بنر پیاده روی اربعین، بنر ثبتنام پیاده روی اربعین و بنر لایه باز اربعین در این مراسم برای اطلاع رسانی استفاده می شود. این بنر ها در اندازه و قالب های مختلف طراحی و چاپ می شود و شامل طرح پلاکارد، استند ایستاده، بیلبورد و دیگر قالب های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مراسم پیاده روی اربعین می باشد.

طراحان مجموعه ترنج گراف برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم سعی کرده اند که با طراحی جدیدترین طرح های بنر اربعین در قالب بنر های اطلاع رسانی، بنر ثبتنام و بنر تسلیت به همکاران کمک و یاری برسانند. نمونه طرح های ارائه شده بصورت فایل آماده و لایه باز طراحی و ارائه شده است و تمامی طرح ها ویژگی طرح لایه باز را دارند، به این صورت که کاربران گرامی سایت می توانند طرح انتخابی خود را مطابق با نیاز خود و مشتری تغییر و ویرایش دهند.

طرح بنر اربعین شامل تایپوگرافی، خوشنویسی، شعر و تصاویر مرتبط با روز اربعین می باشد و تمام المان و لایه های استفاده شده در طرح ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.