ترنج گراف

کارت ویزیت آموزشگاه زبان

کارت ویزیت آموزشگاه زبان

موسسات و آموزشگاه های زبان روش های گوناگونی را برای معرفی نام آموزشگاه و جذب زبان آموز انجام می دهند، یکی از روش های معمول و کم هزینه که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته است طراحی و چاپ کارت ویزیت آموزشگاه زبان است. کارت ویزیت ابزار تبلیغاتی است که بطور مستقیم پیام تبلیغاتی را به مخاطب می رساند و راه های ارتباطی را در اختیار زبان آموز و مخاطب قرار می دهد. با ارائه کارت ویزیت نام و آدرس آموزشگاه زبان معرفی می شود و اطلاعات مورد نیاز مانند ساعات فعالیت، خدمات، امکانات و حوزه فعالیت در اختیار مخاطب قرار می گیرد. صرف توزیع و پخش کارت ویزیت برای جذب مخاطب کافی نیست، برای آن که اثر بخشی مناسب داشته باشد و مخاطب را درگیر کارت ویزیت و محتوای آن بکند، باید از جذابیت کافی برخوردار باشد. رعایت اصول طراحی، استفاده از المان و تصاویر جذاب و انتخاب رنگ سازمانی مناسب می تواند ما را در رسیدن به هدف، کمک کند.

در فرآیند طراحی و چاپ کارت ویزیت آموزشگاه، قبل از هر چیز، باید به فرم، شکل و محتوای آن توجه کنیم، بخش مهم این فرآیند، طراحی است. در مجموعه ترنج گراف توجه ویژه ای به این موضوع شده است، طراحان این مجموعه با ارائه بروزترین و جدیدترین طرح های کارت ویزیت زبان انگلیسی، کارت ویزیت مدرس زبان انگلیسی، کارت ویزیت زبان، کارت ویزیت ندریس خصوصی زبان و کارت ویزیت آموزشگاه زبان سعی در برطرف کردن نیاز کاربران، طراحان و چاپخانه ها داشته است

کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان

بیش از ۲۰ نمونه طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان انگلیسی توسط طراحان ترنج گراف طراحی و بر روی سایت قرار گرفته است. این نمونه طرح ها بصورت فایل آماده، بدون نیاز به تغییر در فرمت و اندازه فایل لایه باز، با بهترین طراحی و کیفیت چاپ، در برنامه فتوشاپ طراحی شده است و جهت دانلود بر روی سایت قرار داده شده است. نمونه طرح های کارت ویزیت زبان انگلیسی، در طرح های مختلف و با رنگ بندی جذاب و شیک برای سلیقه های مختلف کار شده است. تمامی طرح های ارائه شده، ویژگی طرح لایه باز را داردف به این صورت که کاربر به تمام لایه های موجود در طرح دسترسی دارد و می تواند آن ها را ویرایش کند. تمام لایه ها، المان و تصاویر، فونت و متن درج شده، رنگ بندی طرح و چیدمان لایه ها قابل ویرایش می باشد، همچنین کاربر می تواند در صورت لزوم، لایه ای را حذف و یا به آن اضافه کند.

طراحی کارت ویزیت آموزشگاه زبان با رعایت اصول طراحی و استاندارد های چاپ افست انجام شده است و در اکثر چاپخانه های کشور قابلیت چاپ دارد، با توجه به اندازه مشخص شده قابلیت چاپ در سایز های لمینت و سلفون را نیز دارد. با انتخاب طرح مناسب و با توجه به رنگ بندی طرح انتخابی، می توانید در جنس های لمینت براق، لمینت مات، لمینت برجسته و سلفون چاپ کنید.

نمونه طرح های کارت ویزیت آموزشگاه زبان در سایز ۶ در ۹ سانتی متر و مطابق با استانداردهای چاپ افست و دیجیتال در برنامه فتوشاپ طراحی شده است. حاشیه امن برای برش پس از چاپ کارت ویزیت در نظر گرفته شده است و رنگ بندی کلی طرح مطابق با اطلس رنگ افست تنظیم شده است و مد رنگی فایل لایه باز بصورت چهار رنگ اصلی چاپ افست cmyk تنظیم شده است.

نمونه طرح کارت آموزشگاه زبان خارجه با استفاده از تصاویر حرفه ای و با کیفیت کتب آموزشی زبان، تصویر کودک و بزرگسال زبان آموز و المان و وکتور های جدید و مرتبط با آموزش زبان طراحی شده است. تمام المان ها، تصاویر موجود در طرح، متن و عناوین بکار برده شده در طرح و سایز فایل لایه باز کارت ویزیت قابل ویرایش می باشد و و در صورت آشنایی شما عزیزان با برنامه فتوشاپ به راحتی قابل ویرایش و شخصی سازی می باشد.

در صورت بروز مشکل در استخراج فایل زیپ کارت ویزیت فوق لطفا نسخه جدید برنامه winrar را از وبلاگ سایت دانلود نمایید.