ترنج گراف

کارت ویزیت صافکاری و نقاشی

کارت ویزیت ابزار تبلیغاتی مناسب و کم هزینه برای معرفی و شناساندن یک کسب و کار می باشد که اطلاعات مهم و مورد نیاز را برای مخاطب فراهم می کند تا با یک کسب و کار ارتباط برقرار کند. در واقع هدف از طراحی کارت ویزیت صافکاری و نقاشی خودرو و چاپ آن با این هدف انجام میگیرد که یک مرکز کلینیکی و صافکاری خودرو را بصورت گسترده با ارائه و توزیع کارت ویزیت به مخاطبان معرفی کند. طراحی و چاپ کارت ویزیت مزیت های دیگری نیز دارد و آن اعتبار بخشیدن به فعالیت های یک کسب و کار می باشد.

کارت ویزیت صافکاری و نقاشی

در مجموعه ترنج گراف چندین نمونه طرح کارت ویزیت صافکاری و نقاشی خودرو بصورت لایه باز و فایل آماده طراحی و در اختیار کاربران قرار داده شده است، طراحی این مجموعه طرح ها مطابق با ویژگی های ظاهری و نکات طراحی خاص انجام گرفته است. طراحان ترنج گراف با آگاهی از استاندارد های طراحی کارت ویزیت و با تکیه بر تجربه چندین ساله این ویژگی ها را در یکایک طرح ها همراه با ایده پردازی و خللاقیت اجرا کرده اند.

در طراحی کارت ویزیت صافکاری خودرو بهتر است به عناصر تشکیل دهنده کارت ویزیت نظیر تصاویر، المان ها، ترکیب رنگ ها و محتوای کارت ویزیت دقت نمود. تصاویر و المان استفاده شده بهتر است مرتبط با صافکاری و نقاشی خودرو باشد و از عکس خودرو های لوکس و یا عکس شاخص خودرو ها باشد، وکتور و المان های استفاده شده نیز مرتبط با نوع فعالیت این کسب و کار باشد. کیفیت و رزولیشن چاپی تصاویر و وکتور ها نیر بسیار مهم است و باید مطابق با استاندارد های چاپی باشد. رنگ بندی و ترکیب رنگ ها نیز بهتر است با خصوصیات کسب و کار همخوانی داشته باشد، رنگ بیشترین تاثیر را در جذابیت بصری کارت ویزیت دارد و می تواند مخاطبان بیشتری را مجذوب کارت ویزیت و کسب و کار بکند. با بررسی نمونه طرح ها به اهمیت رنگ بندی و ترکیب رنگ ها پی خواهیم برد. در این مجموعه طرح طلایی کارت ویزیت صافکاری خودرو، طرح قرمز و مشکی کارت ویزیت نقاشی خودرو و دیگر طرح های عکس محور که شامل تجهیزات نقاشی خودرو و عکس خودروی در حال صافکاری ارائه شده است.

بیش از ۱۰ نمونه کارت ویزیت صافکاری و نقاشی با رنگ بندی و طراحی شیک بصورت پشت و رو در برنامه فتوشاپ طراحی گردیده است، نمونه طرح ها در اندازه ۹ در ۶ سانتی متر کار شده و در طراحی آن ها استاندارد های چاپ افست و دیجیتال رعایت شده است. این استاندارد ها شامل حاشیه امن برای برش پس از چاپ کارت ویزیت می باشد و مورد دیگر رنگ بندی المان و تصاویر مورد استفاده مطابق اطلس رنگ افست تنظیم شده است.

طرح کارت ویزیت صافکاری اتومبیل بصورت فایل آماده کار شده و شما می توانید بدون نیاز به دانش فنی خاصی طرح را مطابق سلیقه خود ویرایش کنید. تنها کافی است عنوان طرح، اطلاعات تماس و آدرس و تصویر دلخواه خود را جایگذاری و فایل لایه باز را ذخیره کنید. تمام المان ها، تصاویر، متن و عناوین طرح قابل ویرایش می باشد.

ابعاد و راهنمای دانلود کارت ویزیت صافکاری و نقاشی

تمامی طرح های کارت ویزیت صافکاری در سایت ترنج گراف در سایز ۶ در ۹ سانتی متر و رزولیشن ۳۰۰DPI کار شده است و به دلیل لایه باز بودن قابلیت تغییر در اندازه را دارند.

تمامی طرح ها در برنامه فتوشاپ و با فرمت PSD یا TIFF ذخیره شده است.

از نرم افزار آپدیت شده Winrar برای استخراج فایل فشرده استفاده کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در دانلود و استخراج طرح ها با واتساپ پشتیبانی در ارتباط باشید.