ترنج گراف

طرح تراکت لایه باز فروشگاه تصفیه آب

بهزاد همتی

1076 طرح در ترنج گراف
دریافت فایل
  • اعمال مشخصات فروشگاه شما بر روی طرح
  • تغییر در ابعاد و انــدازه نــــوشتــــه ها
  • تغییر در رنگ بندی در صـورت امکان
  • آماده ســــازی بــرای چاپ مـــــورد نظر
  • ارسال فایل به کاربــر

طرح تراکت لایه باز فروشگاه تصفیه آب

طرح تراکت لایه باز فروشگاه تصفیه آب بصورت لایه باز و در فرمت PSD , CMYK مناسب چاپ افست و دیجیتال تنظیم شده و همانطور که در تصویر پیش نمایش مشاهده می کنید طرح در زمینه رنگ آبی روشن و سبز طراحی و از وکتور و تصویر آب و تصویر دستگاه های تصفیه آب و اطلاعات تخصصی آنها استفاده شده و به راحتی میتوان رنگ بندی و تصاویر دستگاه ها تغییر داد.

عنوان طرح : طرح تراکت لایه باز فروشگاه تصفیه آب، طرح تراکت لایه باز تصفیه آب ، طرح لایه باز دستگاه تصفیه آب

دانلود طرح زیبا و کاملا لایه باز ( طرح تراکت لایه باز فروشگاه تصفیه آب ) با موضوع کار شده در فرمت لایه باز PSD و کیفیت ۳۰۰ DPI استفاده شده از تصاویر استوک با کیفیت فوق العاده بالا و وکتور های فوق العاده حرفه ای و اختصاصی بهمراه اسایل سازی حرفه ای و اختصاصی برای طرح ویژه سایت ترنج گراف . شما هم اکنون میتوانید به راحتی این طرح بسیار زیبا را از وبسایت ترنج گراف دانلود و چاپ نمائید . قیمت طرح ( طرح تراکت لایه باز فروشگاه تصفیه آب ) در سایت ترنج گراف ۴۰۰۰ تومان می باشد که در حال حاضر پایین ترین قیمت ممکن برای یک طرح لایه باز فوق حرفه ای میباشد ، برای دانلود این طرح زیبا روی دکمه دانلود این طرح واقع در قسمت سایدبار سمت چپ دکمه سبز رنگ کلیک کرده و گزینه پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب را انتخاب کنید و پس از آن شما به سبد خرید سایت منتقل میشوید که با وارد کردن ایمیل نام و نام خانوادگی خود به مرحله پرداخت هدایت می شوید که با وارد کردن اطلاعات و پرداخت به مرحله صدور فاکتور میرسید و با کلیک کردن بر روی لینک دانلود طرح میتوانید فایل را با سرعت بالا از وبسایت ترنج گراف دریافت نمائید .
– لازم به ذکر است که کلیه طرح های موجود در وبسایت ترنج گراف دارای فایل آموزشی ( فایل حاوی آموزش ویرایش طرح ، استفاده از لایه ها ، فعال سازی لایه بندی و … ) می باشد که جهت راحتی مشتریان وبسایت ترنج گراف در بسته دانلود طرح گنجانده شده است .
– کلیک روی گزینه پرداخت مبلغ برای دانلود طرح به منزله پذیرش کلیه قوانین سایت ترنج گراف می باشد .
پیشنهاد می کنیم این طرح را هم ببینید : تراکت لایه باز تصفیه آب
– کلیه فایل های موجود در ترنج گراف %۱۰۰ لایه باز بوده و تست شده و تائید شده می باشد در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود میتوانید با مدیریت سایت از بخش تماس با ما اقدام کنید .
سایت دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در کلیه ساعات شبانه روز بوده ، در صورت نیاز به تماس با طراح و گرافیست این طرح بعد از خرید این طرح بخش تماس با گرافیست برای شما فعال میشود و شما میتوانید اطلاعات تماس طراح طرح خریداری شده را مشاهده کنید و اقدام به تماس کنید .

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح تراکت لایه باز فروشگاه تصفیه آب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل
  • اعمال مشخصات فروشگاه شما بر روی طرح
  • تغییر در ابعاد و انــدازه نــــوشتــــه ها
  • تغییر در رنگ بندی در صـورت امکان
  • آماده ســــازی بــرای چاپ مـــــورد نظر
  • ارسال فایل به کاربــر
×